Programowanie wizualne – Ćwiczenia 4
Zadania domowe
· Termin
oddania zadań: dzień kolejnych
ćwiczeń w planie, godzina 8:00.
· Za każdy tydzień
opóźnienia odejmuję 1 punkt.
·
Każde, poprawnie
działające, z poniższych zadań jest oceniane na 2 punkty (razem 6 punktów).
·
Rozwiązanie ma
być poprawne. Może być natomiast bardzo proste i mało oryginalne.
·
Każde zadanie
można raz poprawić.
·
Zadanie będące
uzupełnieniem danego projektu zapisane jest w nim czerwonym kolorem. Tutaj jest
powtórzone.
1.
W projekcie 7 – Rakieta naucz wrogi
statek strzelać.
2.
W projekcie
7 – Rakieta spraw, aby w momencie wybuchu rakiety klawisze strzałek nie
działały (rakieta nie mogła się poruszać). Użyj do tego flagi.
3.
W projekcie 7 – Rakieta dodaj licznik
punktów oraz żyć. Obie zmienne powinny być widoczne na ekranie. Ustaw warunek
końca gry.