Programowanie wizualne – Ćwiczenia 4

Zadania domowe

 

·      Termin oddania zadań: dzień kolejnych ćwiczeń w planie, godzina 8:00.

·      Za każdy tydzień opóźnienia odejmuję 1 punkt.

·      Każde, poprawnie działające, z poniższych zadań jest oceniane na 2 punkty (razem 6 punktów).

·      Rozwiązanie ma być poprawne. Może być natomiast bardzo proste i mało oryginalne.

·      Każde zadanie można raz poprawić.

·      Zadanie będące uzupełnieniem danego projektu zapisane jest w nim czerwonym kolorem. Tutaj jest powtórzone.

 

 

 

1.    W projekcie 7 – Rakieta naucz wrogi statek strzelać.

 

2.    W projekcie 7 – Rakieta spraw, aby w momencie wybuchu rakiety klawisze strzałek nie działały (rakieta nie mogła się poruszać). Użyj do tego flagi.

 

3.    W projekcie 7 – Rakieta dodaj licznik punktów oraz żyć. Obie zmienne powinny być widoczne na ekranie. Ustaw warunek końca gry.